What are the shipping costs?

Free shipping on orders over € 75,00 (via courier 1 - 3 business days once dispatched).
Netherlands € 3,95 shipping on orders under € 75,00, Belgium € 8,75 (via courier 1 - 3 business days once dispatched). Please note we do not ship to PO Boxes so please provide a physical address during checkout.

How long does it take for my order to be processed?

We aim to ship goods within 2 business days of receiving your order. Please note we ship orders on working days and weekend orders will be packed and dispatched the following Monday.

However if we are having a store wide discount or a new season launch due to the large amount of orders we receive our processing times can be longer and the expected time delay can be 3-5 business days. This normally happens once a month with new launches. We appreciate your patience while our team works hard to get the orders dispatched as fast as we can. Please double check your shipping address is correct as we cannot be held responsible for un-delivered orders due to incorrect delivery details.

Credit Returns Policy

We make every effort to make sure our product descriptions are as detailed as possible including sizing and colour guides for our garments. If you have a question about sizing then please feel free to contact us at info@cloverz.nl prior to making your purchase. If you are unsure then we suggest you size up as it is guaranteed your wee one will continue to grow!

Returning your goods:

If you do wish to send something back to change the size / colour, please take the following steps.
 Send your item/s back to us with the completed returns form. retour/ruilformulier
 Please ensure to include your name & order number on any return so that we can process this efficiently for you. 
 It must also be sent via Tracked Courier. Sending via tracked courier also ensures that your parcel does not go missing. Cloverz is not liable for any missing returns and we can only process your return once the original has been received back into our Warehouse. 
* Cost of shipping the returned item is the responsibility of the buyer.
* Garment must be undamaged, unworn, unwashed or in otherwise unused condition with all original labels intact. Please note that we will not accept goods if there is animal fur etc on the clothing as this is a serious health risk. Goods must also be returned odour free - ( Free of  Cigarettes , dampness etc).
* Items must be returned to us within 14 days of invoice (purchase date).
* Once your item has been received back into our warehouse it will be processed and a credit will be issued to the value of your return. 


Return address
Cloverz
Zocherstraat 7
3961 CK WIJK BIJ DUURSTEDE
THE NETHERLANDS

 

© 2018 - 2019 Cloverz | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.